Rapsodija riječi, priča 2: Iz dnevnika pacijenta

Ovih dana imam ogroman problem sa spavanjem. U trenutku kada um počne da odlazi izvan granica ovoga svijeta, odjednom se vratim u početni položaj. Strašno je. Jezivo. Nekada sam znao budan provesti čitavu noć gledajući u plafon. Svašta se imalo za vidjeti.

Popušio sam čitavu kutiju cigara za jednu noć. Možda i nisam, možda su samo nestale u noći. Uglavnom, vatra je gorjela, a i ja s njom.

Sunce mi opet leži u krilu. Hladan zid. Katarza se ušunjala pod svaku dlaku i draži. Ne zagolica svakog čovjeka ista tvar, a kamoli stvar. Noćas me diraju sjene. Jedna ženska, stotinu muških. Prva ne postoji.

Često razmišljam o pretvaranju u Hulka. Zastanem, sjetim se. Samo sam zelen iznutra. Šipke su prejake. Željezne. Strelice za slobodu.

Ovaj mali paketić u džepu je sve što mi je ostalo. Krijem ga svaki dan. Čak sam jednom bio primoran da ga stavim u analni otvor. Ruke i pendreci su bili preblizu. Sledio sam se. Nos iskrivljen uz tvrdoću poda. Oči gledaju žohare. Kako su sretni što idu gdje žele.


Hrabrost me drži u životu. Smrt dođe tu, tik iza ćoška, smješka se zlokobnim obrvama nagovještujući ponovni dolazak, opet, kad ostanem sam.

Supu sam danas pokusao sa najvećom slašću. Nikada nije bila bolja. Čuo sam da se ostali žale. Ja nisam. Prije je bila ružna, slana, puna suza. Kada bi dobila previše odvratan ukus, odložio bih je tamo gdje bi svakako dospjela kad bi izašla iz mene. Par puta me to navodilo na bijeg kroz kanalizaciju. Samo sam stvarao ideje, imam pravo na to.

Pukla mi je noga. Drvena. Od stolice. Napola. Znao sam da će mi karate-treninzi biti nekad od koristi. Zalijepio sam je selotejpom. Nije pomoglo.

Jedne noći sam pjevao. Bilo je prelijepo. Neki se luđak derao da ušutkaju tamo nekog Tarzana. Primitivci.

Ipak imam novine svako jutro. To je za svaku pohvalu. Baš čitam neki dan da su uhvaliti nekog mladića koji se skrivao dugo godina od policije i zakona. Još su napisali mladić sa velikim M. Samo su kod nas novinari ovako nepismeni. Tuga.

Iz dnevnika pacijenta:
Soba 213
Br. 84
2011.

Primjedbe

Popularni postovi